Doprava a platba

Všetky objednávky sa snažíme vybaviť čo najskôr. Zvyčajná doba dodania je 1-3 pracovné dni.  Všetok tovar máme na sklade pokiaľ nie je inak uvedené priamo pri produkte. O prijatí objednávky ťa budeme obratom informovať emailom, v ktorom nájdeš zhrnutí objednávky vrátane celkovej ceny, spôsobu platby, dodania a čísla zásielky.

Spôsob doručenia:

Packeta - osobné odber na výdajnom mieste

Objednaný tovar si môžeš osobne vyzdvihnúť do 7 dní na viac ako 2500 výdajných miest po celej SR. Akonáhle odovzdáme balík, dostaneš obratom potvrdzujúci email priamo od Zásielkovne. Po doručení zásielky na tebou zvolené výdajné miesto dostaneš SMS a email s heslom. Od tejto chvíle si môžeš balíček do 7 dní vyzdvihnúť. Lehotu na vyzdvihnutie je možné prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní..

Platba za dopravu je 2,90 EUR. V prípade dobierky, prosím, sleduj, či zvolené výdajné miesto umožňuje platbu kartou alebo možno platiť iba v hotovosti.

Sledovať zásielku môžeš prostredníctvom odkazu na webe Zásielkovny (https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search) po zadaní čísla balíka. Kontaktovať zákaznícku linku je možné na telefónnom čísle +421 221 201 135 alebo využi emailovú adresu info@packeta.sk. Prevádzková doba zákazníckeho servisu je v pracovné dni od 8 do 18 hodín.

osobný odber - FitUP! Žilina

Objednaná tovar si taktiež môžeš vyzdvihnúť osobne priamo na pobočke FitUP! Žilina, v ktorej nájdeš aj niektoré naše produkty vystavené. V prípade osobného vyzdvihnutia prípadne vyskúšania si našich produktov je potrebné nás kontaktovať vopred na náš e-mail info@rebirth.sk alebo náš Instagram rebirthsk


Spôsob platby:

Online prevod cez vaše internetové bankovníctvo

Pre online platbu cez tvoje internetové bankovníctvo vyber poľa banky, u ktorých máš svoj účet. Po dokončení objednávky je potrebné uskutočniť bankový prevod na náš bankový účet: SK22 7500 0040 2315 4190.

Dobierka / Platba pri doručení

Čiastku za tvoju objednávku zaplatíš v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky od prepravnej spoločnosti - Packeta, prípadne v hotovosti pri vyzdvihnutí tvojej objednávky na pobočke FitUP! Žilina.

VrÁtenie tovatu a Reklamácia

Ak ti zakúpený tovar nevyhovuje, prípadne je nutná reklamácia, stačí nás kontaktovať na náš e-mail info@rebirth.sk a do predmetu uviesť "Vratka" alebo "Reklamácia". Následne ťa obratom budeme informovať ohľadom ďalšieho postupu. Všetky záležitosti a reklamácie riešime individuálne a v čo najkratší čas.